torstai 5. toukokuuta 2011

PUNK IS NOT DEAD, I PROMISE.

Sain viime viikonloppuna kivan puhelun mahtavalta muusikolta, Rane Raitsikalta, joka kertoi ilo-uutisen. LAMA aka yksi Suomen legendaarisimmista punk bändeistä on kokoamassa rivejään muutaman keikan ajaksi ja bändi tarvitsisi minua maalaamaan rundilleen taustakankaan. 

Olin aika otettu, että tämä puhelu soitettiin juuri minulle. Laitoin "Totuus löytyy kaurapuurosta"-kipaleen soimaan ja aloin hommiin samointein, kun bändi toimitti minulle kankaan. 

Tästä kangastilauksesta ja keväästä riemustuneena sain myös vihdoin  hankittua Phantom-kellaripajani pihalle pikku terassikalusteet ja täytettyä viime kesänä ostamani kukkalaatikon muutamalla orvokilla ja petunialla. Nyt kelpaa töiden välissä nauttia kahvitaukoa omassa "pikku-Pariisissa". Vielä kun ilmat hiukan lämpenisi.






Ainiin, pikku hehkutusta tulevasta. Olen mukana maalaamassa lauantaina 14.5. järjestettävässä katutaidetapahtumassa "BUFFATTU" Arabiassa. Tapahtuma alkaa ennakkotietojen mukaan klo:11.00.
TULKAA SINNE!!!

Niin ja tietenkin kaikki myös nyt tulevana perjantaina 6.5. Traman "Fuck The Cops" -näyttelyn avajaisiin Make Your Mark Garage/Galleryssa!!!!

1 kommentti: