maanantai 31. joulukuuta 2012

Vuoden viimeinen tunti

Vuosi 2012 päättyy puolen tunnin päästä. Ulkona kuuluu tällä hetkellä jo valtava rakettien pauke. Olen viettänyt joululomaa piirtäen ja maalaillen. Löysin vanhan ison pahvin palasen (ehkä konepahvin) ja leikkelin sen pieniin osiin. Pohjustin palasia hiukan akryylillä ja sitten tussailin kapeakärkisellä eddingillä. Yöntunteina on paras fiilis, ei siitä kai pääse mihinkään..



Keskiviikkona 2.1. olen palaamassa työhuoneelle. Vaikka onhan siellä tullut käytyä lomankin aikana, mutta keskiviikkona pitää tarttua tosissaan työhön. Toukokuussa on tulossa mun oma näyttely Make Your Mark Galleriaan. Oon aivan kipinöissä ja en malta odottaa, että pääsen toteuttaa kaikkia suunnitelmia. Siitä tulee mun eka ISO oma näyttely!! YKSINÄINEN BETONIPUU on näyttelyn nimi.  Gallerian pojat teki kevään näyttelyistä yhteisflyerin. Olen tosi ylpeä päästessäni mukaan tuohon joukkoon!!



Nyt pitää käydä laittaa Pommac valmiiksi ja sukeltaa toppahousuihin. 2013 TÄÄLTÄ TULLAAN!!

Onnellista Uutta Vuotta Kaikille
t: Nora Helsinki !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti